Γεια σας!!! Ενα πολυδιαβασμενο και βραβευμενο μυθιστορημα ειναι <<Το κοριτσι που ηπιε το φεγγαρι>> της Κελλυ Μπαρνχιλ.Καθε χρονο το χωριο <<Προτεκτορατο>> θυσιαζει ενα μωρο στη μαγισσα του δασους την Ζαν. Εκεινη χωρις να ξερει οτι οι κατοικοι του μικρου χωριου την φοβουνται και για αυτο τον λογο θυσιαζουν τα παιδια, τα σωζει τάιζοντας τα με το φως των αστεριων.Όταν αυτά μεγαλώνουν,τα πηγαίνει στην πιο κοντινή πόλη όπου και τα υιοθετούν οι κάτοικοί της.Η παράδοση να θυσιάζουν τα μωρά φέρνει θλίψη, με την οποία τρέφονται οι <<σωτήρες>> του χωριού.Όμως τι θα γίνει όταν το επόμενο κορίτσι που θα θυσιαστεί, θα πιεί το φεγγάρι;Μία τρυφερή ιστορία για την ενότητα,τη φιλία και την αλληλεγγύη...
Γεια σας! Πολλοι απο μας αγαπαμε τα βιβλια.Περναμε τον ελευθερο μας χρονο διαβαζοντας και γενικα ασχολουμαστε με τη λογοτεχνια.Σε αυτο το blog θα σας προτεινω μερικα βιβλια που αξιζει να διαβασετε οπως: "Στο λοφο του Γουοτερσιπ" Ριτσαρτ Ανταμς εκδοσεις Κερδος 566 σελιδες ΥΠΟΘΕΣΗ: Μια παρεα κουνελιων αφηνει τον κουνελοτοπο και αποφασιζει να εξερευνήσει τον εξω κοσμο.Oμως θα συναντησουν δυσκολιες,θα συμπονεσει ο ενας τον αλλο και θα νοσταλγήσουν πολλα.Θα καταφερουν αραγε να δημιουργησουν τον δικο τους κουνελοτοπο;[το βιβλιο εχει γυριστει ταινια στο NETFLIX].
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου